Your browser does not support JavaScript!


Spørgsmål og Svar Transit Center

  • Hvorfor forsendelsen er så dyrt (dimensioner)

    Forsendelse er undertiden dyrere end prisen angivet på forsendelsessiden, fordi der forekommer lette men store pakker. Som et eksempel kan du bruge en panelliste. Vægten af varen er 0,5 kg, men længden er 1,5 meter, der bestemmer den dimensionelle vægt hos fragtfirmaet.
  • Hvad er leveringstiden for de bestilte dele

    Leveringstiden afhænger af kurer- og fragtfirmaet. GLS/UPS-kureriet leverer på 3-4 dage, mens Kuhne Nagel/Raben leverer på 4-6 dage.
  • Hvordan kan jeg betale for ordren

    Du kan betale for en placeret ordre via Paypal, kortbetaling eller gennem en almindelig bankoverførsel.
  • Kan man komme i telefonisk kontakt med jer

    Desværre har vi endnu ikke en en telefon hotline på dansk. Du kan dog kontakte os på vores e-mail dele@e-transitcenter.dk. Vores konsulenter vil besvare dine spørgsmål i detaljer.
  • Hvad kan man gøre, hvis autodelen ikke passer

    Hvis den bestilte autodel ikke passer til din bil, bedes du kontakte vores kundeservice og udfylde en returblanket i henhold til § 9.1 i vores forretningsbestemmelser.
  • Hvordan kan jeg tilføje en autoddel til en allerede placeret ordre

    Dele kan tilføjes til ordren ved at kontakte kundeserviceafdelingen, hvis pakken endnu ikke er blevet afsendt.
  • Hvad er forsendelsesomkostningerne

    Detaljerede forsendelsesomkostninger for forsendelser til Holland kan du finde på: https://www.e-transitcenter.dk/shipping.php.
  • Kan I oplyse jeres telefonnummer

    Desværre har vi ikke en telefonhotline på dansk. Vi fører e-mail korrespondance med vores kunder på dele@e-transitcenter.dk
  • Hvor er min pakke

    Du kan følge hver forsendelse på UPS, GLS, Kuehne Nagel eller Raben hjemmeside. Forsendelsesnummer får du sammen med den e-mail, der informerer om ændringen af ordrestatus til "Afsendt"
  • Kan jeg selv hente bestilte autotdele

    Selvfølgelig kan hver bestilt vare afhentes personligt i Transit Centers hovedkontor, der ligger i Pędzewo (Polen) ved hovedvej 80 mellem Bydgoszcz og Toruń. kortet
  • Hvor ligger jeres firma

    Transit Center er beliggende i Kuyavian-Pomeranian Voivodeship i byen Pędzewo (Polen) mellem Toruń og Bydgoszcz. Pędzewo bd. 87-134 Zlawieś Wielka.

    kortet
  • Hvorfor forsendelsesomkostningerne er højere end det følger af varens vægt

    De samlede forsendelsesomkostninger påvirkes ikke kun af varens vægt, men også af dens størrelse. Hvis varen er overdimensioneret, stiger forsendelsesprisen. Forsendelsesomkostninger
  • Hvornår modtager jeg de bestilte varer

    Den gennemsnitlige leveringstid for en pakke med GLS/UPS er 3-4 arbejdsdage mens den gennemsnitlige leveringstid med Kuehne Nagel/Raben er 4-6 hverdage.
  • Er det muligt at betale ved leveringen

    For bestillinger på den danske webshop er den eneste betalingsmulighed desværre en bankoverførsel eller betaling via PayPal (både kredit- og debitkort).
  • Hvordan kan jeg returnere varen

    For at returnere den bestilte vare bedes du kontakte vores kundeservicekontor pr. e-mail og udfylde en returblanket i henhold til § 9.1 i vores forretningsbestemmelser. Alle har en 14-dages returret af de bestilte varer uden at skulle oplyse om en grund.
  • Kan jeg foretage en ombytning af varen

    De bestilte varer kan ombyttes. Alt du skal foretage dig er at kontakte kundeservicekontoret og udfylde en klageblanket i henhold til §10.3 i vores forretningsbestemmelser.
  • Hvornår vil ordren blive afsendt

    Ordrer lagt inden kl. 12 afsendes samme dag. Hvis pakken er stor eller kræver mere forberedelse som ved forsendelser af drivaksler, forlænges forsendelsestiden med en arbejdsdag.
  • Hvordan kan jeg logge ind?

    Du kan logge ind på vores butik på to måder - den første er at klikke på "Log ind" øverst til højre og indtaste dine loginoplysninger. Den anden metode er at udfylde de påkrævede oplysninger ved bestilling af ordren og markere "Opret en konto i webshoppen". Du kan også logge ind via din facebook-konto.
  • Er varen tilgængelig

    Hvis en orange knap med ordet "Tilføj til kurv" er synlig ved siden af varen, betyder det, at varen er tilgængelig. Hvis knappen mangler, kan man tilmelde sig en venteliste. Når varen igen vil være tilgængelig, vil du modtage en e-mail-besked om dens tilgængelighed.
  • Kan jeg annullere ordren

    Selvfølgelig kan hver ordre annulleres. Hvis du vil annullere din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice via e-mail.
  • Afsender I autodele til Danmark

    Vi fører postordresalg til Danmark og andre europæiske lande. I alt har vi 22 butikker i hele Europa.
  • Kan jeg ændre betalingsmetoden for ordren

    Du har ret til at ændre betalingsmetoden for ordren ved at kontakte vores kundeservicekontor via e-mail på dele@e-transitcenter.dk
  • Vil denne autodel passe til min bil?

    For detaljerede oplysninger om, hvorvidt en del passer til din bil, bedes du kontakte vores kundeservice. Vores rådgivere vil helt sikkert give de nødvendige oplysninger samt verificere, om delen passer til dit køretøj.
 
Indtast et søgeord
Avanceret søgning
Transit Center in Europe