Your browser does not support JavaScript!


Betingelser

§1 Ordliste

1. Sælger - TRANSIT CENTER placeret i Pędzewo, 87-134 Zławieś Wielka. Momsnummer: 554-123-18-48, Regon: 091432757.
2. Butik - Internettjeneste, der tilhører sælger, tilgængelige under domæne www.e-transitcenter.dk hvorved en Køberen kan gøre ordrer.
3. Køberen - hver person, der indgiver en ordre i butikken (en forbruger eller en person uden status, Forbruger).
4. Forbruger - Køberen er en fysisk person, og de juridiske handlinger (salgskontrakt via Butik) er ikke direkte relateret til deres forretning eller profession (art. 221 i den borgerlige lovbog).
5. Bruger - en person, der har tilmeldt sig og oprette en Konto ved at udfylde tilmeldingsblanketten på www.e-transitcenter.dk tilhører Butik
6. Konto - Plads på din server til rådighed for dig, som, ved at indsende deres Personoplysninger, og hvori der er lagret historie af ordrer fra Bruger.
7. Personoplysninger - samlet i tilmeldingsskemaet, findes på www.e-transitcenter.dk oplysninger om en identificeret eller identificerbar fysisk person behandles af Butikken for korrekt udførelse af ordrer og andre operationelle og markedsføring.
8. Behandling af Personoplysninger - behandling, indsamling og udnyttelse af de behov, Butik Personoplysninger i overensstemmelse med loven af 29. august 1997 om beskyttelse af Personoplysninger (samlet tekst: Dz U. 2002R No. 101 poz 926 ze zm).
9. Forordninger - disse regler.
10. Varer - løsøre, der kan sælges i Butikken, især, nye og brugte auto dele.
11. Bestilling - Køberens hensigt rettet direkte indgå en aftale om at sælge Varer eksternt gennem Butikken, i det mindste typen og antallet Varer.

§2 Almindelige bestemmelser

1. Forordninger definere regler indgåelse og gennemførelse af aftaler om salg af Varer i Butikken.
2. Gør Bestillingar i Butikken skal have enheder få adgang til internettet, e-mail og browser online ressourcer, der muliggør visning af websider.
3. Varer solgt præsenteret af Butikken på tidspunktet for Bestillingen.
4. Priserne vist næste Varerna ud i PLN (PLN) og moms. Varers priserne i tilbuddet rettet udlandet udtrykt i euro (€) eller pund (GBP).
5. Sælgers tilbyde i Butik magt i den polske og EU, medmindre andet følger af beskrivelsen af Varer.
6. Sælger har ret til at ændre priserne på Varer, indgange og udgange til Varer, rabatter på forskellige Varer og at gennemføre og afslutte kampagnen i Butikken. Dette på ingen måde de rettigheder, der erhverves af Køberen; dvs. ændringerne gælder ikke for ordrer, der er blevet placeret af Køberen.
7. Det er forbudt at mennesker, der bruger Butik (herunder Køber) sende det ulovligt indhold (f.eks. I udtalelsen fra Varerne).
8. Alle logoer, mærke "Ford" er informativ.

§3 Kvaliteten af Varerna

1. Nye dele sælges af Butikken kommer fra den løbende produktion og har fuld producentens garanti.
2. Brugte dele sælges af Butikken er importeret og beviser kan genanvendes. Tilstanden af de anvendte elementer er tilvejebragt i selve beskrivelsen og som svarer til de faktiske beskrevne dele.
3. Billeder af tilgængelige reservedele er Transit Center. Vi forsøger at gøre billederne præsenteret afspejler udseendet af Varerna.

§4 Gennemførelsen af Bestilling
1. Sælger gør det muligt at Gøre en Bestilling på følgende måde:

a) ved Butik - udfylde interaktiv form
b) per telefon - ved at kontakte vores hjælpelinje
c) elektronisk post (e-mail): dele@e-transitcenter.dk.

2. For at sende Bestillingar gennem Butikken bør være: tilføje den valgte Varer til din indkøbskurv, og følg derefter med yderligere detaljer om den Butiik. Foretag indkøb i Butikken, er det muligt for både Bruger registreret - med din konto på serveren, og klienterne er Bestillingen uden at registrere og oprette en Konto.
3. Efter Bestilling, vil Køberen få:

a) automatisk genereret e-mail - hvilket er en bekræftelse af indsendelse af Bestilling fra Sælger - sammen med alle relevante forhold i Bestilling (i tilfælde at indsende Bestillingar via hjemmesiden Butik)
b) inden for én arbejdsdag efter indgivelsen af Bestillingen - oplysningerne via e-mail eller via telefon, der bekræfter modtagelsen af ordrer for gennemførelse og afslutning af salget af Varer.

4. I tilfælde af at Køberen uoverensstemmelser sendt af Butik infromacji nævnt i § 4 point. 3 point. b) Forordningen, Sælger bede om et opkald til det angivne oplysninger i telefonnummeret eller kontakt via e-mail for at korrigere manglende overholdelse.
5. Ændring af indholdet af Bestillingen af Køberen muligt, indtil Varer er endnu ikke blevet sendt. Til dette formål kontakte Sælger via telefon eller e-mail.

§5 Forsendelsesomkostninger
Forsendelsesomkostninger af Varer (levering) til Køberen. Levering sker i Polen og andre lande, der er medlemmer af Den Europæiske Union. Levering med kurér, i henhold til den prisliste - der er en integreret del af Forordningerna (for flere detaljer se "Shipping"). Køberen sted Bestillingen og vælge den leveringsmetode accepterer leveringsomkostninger er inkluderet i prislisten.

§6 Betalingsbetingelserne

Sælger giver følgende betalingsmidler:

a) Kontanter i hænderne på kurer selskab (efterkrav).

§7 Udførelse af Bestillingen
1. Betingelsen for Bestilling af Køberen ved Butikken er at give, når du udfylder den interaktive form, virkelige Personoplysninger og kontaktoplysninger (som gør det muligt verifikation og bekræftelse Bestilling). Kontrakten anses for at være godkendt til Behandling, hvis behørigt udfyldt Bestillingsformuläret. Bestilling kræver godkendelse af reglerne Forordninger
2. I tilfælde af forkert eller utilstrækkelig fylde interaktiv form, vil Sælger gøre sit yderste for at kontakte Køberen at bekræfte modtagelsen af Bestillingen til udførelse. Hvis godkendelse af Bestillingen af udførelse ikke kan bekræftes inden for tre dage på grund af manglende kontakt med Køberen Sælgers tilbud til den bestilte Varerna er ikke bindende.
3. Under Bestillings Udførelse Køberen modtager en e-mail-meddelelse for at ændre status af ordrer.
4. Bestillingsstatus - Køberen kan altid tjekke hjemmesiden Bestilling. 5. Den gennemsnitlige varighed af Bestillingen leveringsforpligtelser 1-3 dage. Denne periode kan forlænges med yderligere 3-4 dage på behovet for at bringe Varerna fra producenten lageret. Den maksimale leveringstid er 30 dage. For Varer af varierende design er sendt efter afslutningen af det hele, det er. Efter den længste af disse. Meddelelsen er nævnt i § 4 point. 3 point. b) Forordninger Køberen få detaljerede oplysninger om datoen for Varerna levering.
6. Sælger vil levere Varerna med kurér.
7. Forsendelser leveres fra 9:00 til 17:00.
8. Sælger kan ikke bestemme eller garantere præcise timing af levering af Varer, så at arrangere leveringen forpligtet til at kontakte kurer om levering og administration af numre, konnossementer, som blev anbragt i de oplysninger, der er nævnt i § 7 afsnit. 3 i arbejdsstillingen (at ændre Bestilling).
9. Når kurer ikke ville finde Køberen blade angiver, når Varerna leveret.
10. På den første dag efter testen levering, Varerna modtaget af Køberen på den lokale afdeling af kurer, hvor du kan hente Varerna personligt - adresse gren kurer og alle detaljerne i udskrivning udsendelsen meddelelse.
11. Hvis produktet ikke er modtaget fra branchen kurer, to dage efter det første forsøg på levering, vil kurer forsøge at levere.
12. Salg Dokument er en kvittering eller faktura Køberens anmodning om at Køberen får sammen med udsendelsen.
13. Sælger forbeholder nogle Varer ikke skibsfarten i udlandet, i hvilket tilfælde oplysningerne i beskrivelsen af Varerna.
14. Hvis ikke ud af Køberen forsendelser sendt COD, kan Sælger bede Køberen at afslutte salget aftale med surround deadline og den trussel, forordningen tilfælde af ineffektiv udløbet af sin tilbagetrækning fra købsaftalen. Efter fristen, og den manglende respons fra klienten Sælger kan gøre Køberen redegørelse for tilbagetrækning fra købsaftalen. I dette tilfælde er den salgskontrakt betragtes som ugyldige og Sælger kan kræve erstatning for manglende opfyldelse af Køberen.

§8 Verifikation af Køberens forsendelse
Det anbefales at fratage leveret med kurer Varer Køberen undersøgt forsendelsen. I tilfælde af skader på Sælger, anbefaler vi, at du gør en skade protokol forordningen overværelse af kurer og straks underrette kundeserviceafdelingen Sælger. Med hensyn til vanskeligheden ved at kontrollere Varer eller afslag på nedskrive en skade protokol med kurer, anbefaler Sælger til at nedskrive personlige kurer medarbejder (navn, efternavn og telefonnummer) og den umiddelbare overførsel af disse oplysninger til kundeserviceafdelingen Sælger.

§9 Opsigelse af aftalen ("tilbage" af Varer)
1. Køberen status Forbrugeren kan træde tilbage fra aftalen om salg af Varer købt fra Sælger eller anden grund, gør en erklæring skriftligt inden 14 dage fra datoen for Varer (dvs. fra datoen for modtagelsen af Forbruger Varer). For at overholde fristen, er du nødt til at sende en besked, før den udløber. Køberen kan drage fordel af forklaringsmodel ud i Butikken.
2. Fortrydelsesretten er ikke givet til Forbrugeren i de tilfælde:
fordelene ved de egenskaber, der er anført i Forbrugeren i orden, eller tæt forbundet med hans person,
fordele, som i sagens natur ikke kan returneres eller hvis emne er forgængeligt,
3. I tilfælde af tilbagetrækning, den Forbrugeren forpligtet til at returnere Varerna forordningen, medmindre en ændring var nødvendig under normal håndtering.
4. Forbrugeren er forpligtet til straks at returnere Varerna, inden 14 dage fra datoen for tilbagetrækningen.
5. En Forbruger, der er udtrådt af aftalen sender Varerna til Sælger for egen regning; koste refunderet.
6. Den pris, der betales for Varer og porto erstatte Forbrugeren på tidspunktet for Varer vil blive returneret til Sælger inden 14 dage fra datoen for tilbagetrækningen.
7. Købere, der ikke har status som Forbrugeren ikke har ret til at ophæve aftalen, der er nævnt i § 9. En af Forordningerna. Købere af sådanne regler og tidsfrister for at træde tilbage fra aftalen underlagt civilretten.
8. Kunden er ansvarlig for et fald i værdien af ting som følge af brugen af det på en måde, der går ud over, hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og funktion af ting, medmindre den erhvervsdrivende ikke har oplyst Forbrugeren fortrydelsesretten i overensstemmelse med kravene i artikel. 12 point. 1 punkt 9 i lov Forbrugerrättigheter.
9. Retten til at træde tilbage fra en aftale indgået uden for fast forretningssted eller i en afstand, der ikke er givet til Forbrugeren for herunder aftalen:

1) tjenesten, iværksætteren lavet en fuld service med udtrykkeligt samtykke fra Forbrugeren, der er blevet informeret før bestemmelsen under leveringen af iværksætteren mister retten til at trække sig ud af aftalen;
2) hvor formålet er at sørge for det ikke-præfabrikerede fremstillet i henhold til specifikationerne i Forbrugeren eller hans tjenestepige imødekomme individuelle behov;

§10 Klager
1. Sælger, straffes med Køberen er en Forbruger for manglende overholdelse af Varer aftale om salg i det omfang, der er angivet i lov af 30. maj 2014. Forbruger rettigheder. (? Dz.U. 2014 poz. 827).
2. Klager over manglende overholdelse Varer med salgsaftalen kan ske skriftligt til Sælger (Klager og Intervention Department) eller via e-mail til følgende adresse: dele@e-transitcenter.dk

2.1. Med hensyn Forbrugerklagomål indsendes inden for to måneder fra, at skaden reducerer værdien eller nytten af Varer til formålet med aftalen er markeret.
2.2. Som for iværksættere højre for garantien opstår, hvis Køberen ikke undersøge Varerna på det tidspunkt og på den måde blev vedtaget af de ting af denne art, og har ikke anmeldt det samme forhandler om den opfattede defekt, og i tilfælde af, at fejlen blev opdaget først senere - omkring Sælger ikke annonceret umiddelbart efter afsløring.

3. Når du sender en anmodning om manglende overholdelse af aftalen af Varer anbefale Sælger at Køberen orlov kontaktoplysninger korrekt at beskrive årsagerne til klager og krav mod Sælger, samt tilføje et salgsbilag eller en fotokopi. Vi anbefaler, at du udfylder klageformular.
4. Sælger, straffes med Køberen ikke en Forbruger, på grundlag af bestemmelserne i den civile retsplejelov, hvad angår garantien.
5. Klagen, som Køberen er ikke en Forbruger, medmindre de ledsages af et salgsbilag, vil ikke komme i betragtning.
6. Sælger erkender klager inden 14 dage fra indgivelsen eller levering af Varer, hvis det er nødvendigt at undersøge klagen.
7. Efter at anlægge sag Køberen er forpligtet til efter anmodning fra Sælger, hvis behandlingen af klagen, kræver det giver udråbt Varer for egen regning til den adresse, som Sælger. Omkostningerne ved levering er annonceret Varer returneres til Køberen efter at have accepteret klagen. Køberen kan alternativt benytte lejligheden til at sende Varerna annonceret via en kurer sendt af Sælger. For at gøre dette, skal du kontakte de Klager og Intervention Institut på Sælgers. Hvis du gerne sende Varerna annonceret via en kurer sendt af Sælger, vil klagen blive betragtet negative, transportomkostninger til Køberen.
8. Ved transport til Køberen være Sælger udstede en faktura.

§11 Garanti
1. Med hensyn til de produkter, der er omfattet af garantien rettigheder i denne henseende bør ske i overensstemmelse med betingelserne i garantien dokument.
2. Tilladelser Forbruger resultat af de indgivne klager over manglende overholdelse eller privilegier Køberene ikke en Forbruger i forbindelse med klager inden garantien for mangler ikke udelukker, begrænse eller inddrage Køberenens rettigheder under garantien som en garanti - principperne i garantien dokument.

§12 Databeskyttelse og personlige oplysninger
1. Brugern kan meddele samtykke til Behandling af Personoplysninger for Sælger under betingelserne for disse Forordninger, ved at markere det relevante felt i registreringsformularen eller Bestilling. Samtykke til Behandling af Personoplysninger er frivillig.
2. Bruger Personoplysninger behandles af Sælger, brug af serverplads fra en ekstern hosting.
3. Sælger er administratoren af Personoplysninger, der udfører Behandlingen af dine Personoplysninger i overensstemmelse med loven, navnlig bestemmelserne i loven af 29. august 1997 om beskyttelse af Personoplysninger (konsolideret tekst. Lovtidende fra 2002, n. 101, punkt. 926 som ændret version.) og lov af 18. juli 2002 om elektroniske tjenester (lovtidende nr 144, punkt. 1204, som ændret.).
4. Uanset om samtykke til Behandling af Personoplysninger Customer Administrator behandle Personoplysninger i det omfang det er nødvendigt for at skabe og forme indholdet af aftalen, ændringer, løsninger, og korrekt gennemførelse af de tjenester, implementering kontrakt ydes elektronisk, i erkendelse af Brugern samt markedsføring af deres egne.
5. Administratoren har ret til at lade fuldbyrdelsen af Bestilling i Butik for sine kunder, før at sikre overensstemmelse Personoplysninger ved at sende relevante dokumenter, for eksempel. En fotokopi af et identitetsdokument. Send en kopi af dokumentet er frivillig. Hvis en kopi af dokumentet ikke vil blive sendt eller rejser et rimelig tvivl, kan administratoren nægte at sælge kopier i Butikken eller slette en brugerkonto.
6. Brugern har ret til at inspicere den forarbejdede Personoplysninger til enhver tid, og retten til at rette dem og retten til at gøre indsigelse i de tilfælde, der er angivet i lovgivningen, som gjorde kræve deres fjernelse.
7. Brugern forpligtelse til at opdatere Personoplysningerna tilmeldingsblanketten umiddelbart efter hver ændring af Personoplysninger.
8. Når tvivl om foreneligheden med sandheden eller nyheder leveret af brugerkonti i tilmeldingsblanketten (også som følge af en ansøgning indgivet af en anden Bruger) Administrator (selv ovenfor) tilladelse til at tage følgende handlinger:

8.1. Bruger opfordring til straks at fjerne den falske Personoplysninger eller opdatere Personoplysninger;
8.2. at blokere adgangen til Brugern valgt i Butik Bestilling;
8.3. spærret Konto afventning af undersøgelsen;
8.4. irreversibel sletning af Konto.

9. Administratoren har ret til at videregive kun Personoplysninger fået tilladelse i overensstemmelse med de relevante bestemmelser i loven. Administratoren er ikke imod loven giver Personoplysninger til tredjemand, navnlig for uautoriseret.
10. Med hensyn Personoplysninger behandles af Administrator til andre formål end det, der kræves for at levere at service formål formål, kan du sende en anmodning til at stoppe tjenesteyderens Behandling af deres Personoplysninger.

§13 Afsluttende bestemmelser
1. I spørgsmål, der ikke er underlagt lovgivningen generelt anvendelig polske lovgivning, især bestemmelserne i den civile retsplejelov, lov af 30. maj 2014 Forbrugerrättigheter.
2. Forordninger ikke tæt og begrænser ikke nogen rettigheder Køberenen som er en Forbruger berettiget til det i henhold til ufravigelige bestemmelser i loven. I tilfælde af uoverensstemmelse mellem bestemmelserne i den Forordninger og de obligatoriske bestemmelser i loven, at tildele Forbrugerernas rettigheder, gives præference til disse bestemmelser.
3. Regler er til rådighed for alle Køberene i den elektroniske udgave af butikken i "Vilkår" bogmærke).
4. Sælger forbeholder sig ret til at ændre Forordninger. Skift Forordninger træder i kraft på den dato, som Sælger, ikke mindre end 7 dage siden lanceringen af Butikken reviderede forordninger. Bestillingar fra kunder før ikrafttrædelsen af ændringerne til Forordninger i overensstemmelse med de gældende bestemmelser i Forordningerna. Ændring Forordninger medlemmer vil blive informeret om deres e-mailadresser.
5. Råvare Salgskontrakt ved Butik er underlagt polsk ret. Brugern gøre Bestillings og acceptere betingelserne for samtykke til valg af polsk lovgivning der finder anvendelse på kontrakten om salg gennem butikken.